5 Mart 2009 Perşembe

Visual studio Team Systeam

Microsoft Visual Studio açılır.
“Team Project”-- “connect to team foundation server” -- ”Add” tıklanır.
Açılan pencerede codeplex sitesinde Visual Studio Team Explorer kısmındaki bilgiler eklenir.

Project Name: dpustaj
Username: snd\kullaniciadi_cp
Password:
Server Name: tfs09.codeplex.com
Port number: 443
Protocol: https

Codeplex sitesinde projemize gireriz. Source code bölümünden Visual Studio Team Explorer kısmında Username: snd\kullaniciadi_cp ve kendi şifremizle giriş yaparız.
Açılan “Team explorer” altında “Add existing Team Project” ‘e tıklanarak daha önce sitede oluşturulan projelerden istenilen seçilir.
“Team explorer”da “source control” tıklanır.Açılan “source control explorer” da projemizin üzerine sağ tıkalnıp işleirimizi yaparız.

3 Comments:

  1. guya said...
    Hocam yazıların için teşekkür ederim. Şu yazıları birazda resimlerle, ekran görüntüleri ile şenlendirsen daha anlaşır olabilir.
    Adsız said...
    ben valla yazılardan bişey anlamıyorum anlamak istiyorum msn adresim razor_inthemix@windowslive.com
    yardım edin lütfen
    yavuz abi paylaşımlar için tşk
    Yavuz Kara said...
    Yazılarımı daha çok kendim için yazıyordum. Bundan sonra daha anlaşılır bol resimli yapmaya çalışacam yorumlarınız için teşekkürler.

Post a Comment